Publisert 19.06.2022

Allsidig kontormedarbeider innen arkiv, kundeservice og administrasjon

Steinkjer kirkelige fellesråd søker etter en faglig dyktig og serviceinnstilt kontormedarbeider, med arbeidsoppgaver innen arkiv, kundeservice og administrasjon. Har du erfaring fra arkivarbeid og god IT-forståelse, er et servicemenneske, og har jobbet med HR, kan du være den vi ser etter. Stillingen krever at du er trygg på elektroniske arkivsystemer og aller helst Public 360. Du er et servicemenneske og har tidligere erfaring innen personalområdet. Stillingen inngår i bedriftens ledergruppe.

Krav til kvalifikasjoner

Du må være medlem av Den norske kirke, og fremvise begrenset politiattest. Du må kunne dokumentere dine kvalifikasjoner.

  • Høyskoleutdanning som Kontormedarbeider, arbeidserfaring innen kontorfaget kan kompensere for den formelle utdanningen
  • Gode datakunnskaper
  • Kjennskap til elektronisk arkivsystem
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne

Ønskede kvalifikasjoner

  • Kjennskap til Noark standard
  • Flere års erfaring innen arkiv
  • Erfaring med bruk av Public 360 eller annet digitalt arkivprogram
  • Erfaring fra HR- og personalarbeid
  • Kunnskap om lov- og avtaleverk innen personalområdet

Dine arbeidsoppgaver:

  • Kundebehandling, sikre gode prosesser og opplevelser for våre kunder
  • Håndtere inn- og utgående post
  • Journalføring
  • Være en pådriver for å ivareta informasjonssikkerhet og personvern
  • Holde kurs for ledere og saksbehandlere i arkivsystemet Public 360
  • Utvikling av rutiner og vedlikehold av arkivplan
  • Delta i digitale endringsprosesser og prosjekter
  • Bistå med administrative oppgaver og oppfølging av personal
  • Forberede agenda til, delta i- og skrive referat fra relevante møter
  • Andre oppgaver som naturlig tilfaller rollen ved behov

Hvem er du?

  • Du jobber effektivt og strukturert, og du setter din stolthet i detaljer og nøyaktighet.
  • Det ligger naturlig for deg å gjøre det lille ekstra for å hjelpe andre med å lykkes.
  • Du er proaktiv, selvgående, service-minded, initiativrik og har stor arbeidskapasitet
  • Du har god skriftlig og muntlig fremstillingsevne
  • Du er fremoverlent og nysgjerrig
  • Du er selvstendig og jobber godt i team
  • I denne rollen står gode kommunikasjonsevner sentralt for å lykkes. Vi ser etter deg som har evne til å håndtere konfidensiell og sensitiv informasjon, og har en profesjonell og positiv holdning til enhver tid.

Vi tilbyr:

  • Spennende arbeidsoppgaver i en organisasjon i endring og utvikling
  • Et godt arbeidsmiljø med faglig interesserte og dyktige kolleger
  • Lønn i henhold til avtale
  • Medlemskap og god pensjonsordning i KLP.
  • Bedriftshelsetjeneste
  • Fleksitidsordning

Høres dette spennende ut? Send oss din søknad med CV.

Kvinner oppfordres til å søke.

Etter søknadsfristens utløp vil det bli utarbeidet offentlig søkerliste. Hvis du ikke ønsker å fremkomme på offentlig søkerliste, vises det til offentlighetsloven § 25, annet ledd. Det vil vurderes om kriteriene for å bli unntatt fra søkerlista er oppfylt. Det gjøres samtidig oppmerksom på at en søknad kan bli offentlig selv om søkeren har bedt om å ikke bli ført opp på søkerlista. Søkeren vil i tilfelle bli varslet om dette.

Kontaktpersoner: Arkivar/konsulent Hege Camilla Hansen 938 62 229 og kirkeverge Oddleiv Gulstad 938 67 890

Søknad

Søknadsfrist: 15.07.2022

Om stillingen

Stillingstittel: Allsidig kontormedarbeider innen arkiv, kundeservice og administrasjon

Ansettelsesform: Fast

Heltid/deltid: Heltid

Sektor: Ikke oppgitt

Om arbeidsgiveren

Arbeidsgiver: Steinkjer Kirkelige Fellesråd

Adresse: Kongensgate 39 STEINKJER

Hjemmeside: https://kirken.no/steinkjer/