Steinkjer kirkelige fellesråd søker etter en faglig dyktig og serviceinnstilt kontormedarbeider, med arbeidsoppgaver innen arkiv, kundeservice og administrasjon. Har du erfaring fra arkivarbeid og god IT-forståelse, er et servicemenneske, og har jobbet med HR, kan du være den vi ser etter. Stillingen krever at du er trygg på elektroniske arkivsystemer og aller helst Public 360. Du er et servicemenneske og har tidligere erfaring innen personalområdet. Stillingen inngår i bedriftens ledergruppe.
Krav til kvalifikasjoner
Du må være medlem av Den norske kirke, og fremvise begrenset politiattest. Du må kunne dokumentere dine kvalifikasjoner.
Ønskede kvalifikasjoner
Dine arbeidsoppgaver:
Hvem er du?
Vi tilbyr:
Høres dette spennende ut? Send oss din søknad med CV.
Kvinner oppfordres til å søke.
Etter søknadsfristens utløp vil det bli utarbeidet offentlig søkerliste. Hvis du ikke ønsker å fremkomme på offentlig søkerliste, vises det til offentlighetsloven § 25, annet ledd. Det vil vurderes om kriteriene for å bli unntatt fra søkerlista er oppfylt. Det gjøres samtidig oppmerksom på at en søknad kan bli offentlig selv om søkeren har bedt om å ikke bli ført opp på søkerlista. Søkeren vil i tilfelle bli varslet om dette.
Kontaktpersoner: Arkivar/konsulent Hege Camilla Hansen 938 62 229 og kirkeverge Oddleiv Gulstad 938 67 890
Stillingstittel: Allsidig kontormedarbeider innen arkiv, kundeservice og administrasjon
Ansettelsesform: Fast
Heltid/deltid: Heltid
Sektor: Ikke oppgitt
Arbeidsgiver: Steinkjer Kirkelige Fellesråd
Adresse: Kongensgate 39 STEINKJER
Hjemmeside: https://kirken.no/steinkjer/